onsdag 29 september 2010

Tilda som brud

När vi gifte oss fick vi en helt fantastisk Tilda-brud, sydd av min begåvade vän U. Jag har tidigare nämnt henne som skaparen till ugglan, sminkväskan och filten. Jag har beundrat Tildadockorna länge, men mina symaskinskunskaper sträcker sig inte ens i närheten så långt. Hon är fantastiskt duktig på att få till de minsta detaljerna snyggt. Jag blev så glad när jag fick en Tilda som skapats speciellt till mig efter inspiration av tidningsbilden från min möhippa. Så personligt!


Nu sitter hon på min pysselhylla och inspirerar mig. Så vacker!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vilken söt Tilda docka! Vad roligt att få något som är så personligt. Och vilken fantastisk bild av dig från din möhippa. Helt underbar! :)

    Trevlig helg på dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hon är fantastisk och det är verkligen en fantastisk bild på dig.. sååå snygg!!

    Lev väl!!

    SvaraRadera