måndag 4 april 2011

Fotolistan 9: Dagens


Dagens frukostfunderingar:
Idag vaknar jag upp till en spännande vecka efter en helt fantastisk helg.
Jag har fyllt 30 och blivit firad och uppvaktad av min familj, kollegor, vänner och elever utan gräns i dagarna tre.
Samtidigt passade vårvärmen på att dyka upp och i lördags kväll när Nova och jag var ute på promenad kändes kvällen nästan ljummen.
Krokusarna har börjat blomma och vi har börjat hämta hem saker till den kommande bebisen. Idag drar jag igång med årets utvecklingssamtal så tiden till annat blir lite mindre, men energin är påfylld. Jaa, frukosten smakade verkligen lite extra gott idag.


Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

3 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  2. Va härligt att börja veckan med positiv energi :) Fick börja denna vecka med att få sova jättebra hela natten. Underbart!

    ha en fn dag!

    SvaraRadera
  3. frukosten såg verkligen smarrig ut!
    kramkram

    SvaraRadera