lördag 11 februari 2012

Det tog stopp

Jag hade blivit så inspirerad av Helenas pyssel på Craft and Creativity, och beställt papper och fodral på Panduro. Tyvärr trodde jag att det inte spelade någon roll om man hade iPhone 4 eller 4s. Det gjorde det, och därför tog det stopp några dagar, annat kom emellan.
Mute-knappen sitter olika högt på modellerna så det krävdes lite modifikation av skalet och till det inväntade jag M:s hjälp. Nu är det fixat så nu ska jag bara välja pärlor och skära till dem innan jag klär sladden till hörlurarna.

3 kommentarer:

  1. Rackarns va snyggt :-D
    Nu måste jag oxå se om det går att fixa till min lur :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, perfekt! Efter mycket velande så beställ jag har en iphone igår och ska kliva in i smartphonevärlden. Personliga skal är ju toppen! :)

    SvaraRadera
  3. Titta, vad kul! :) Hade ingen aning om att modellerna skiljer sig åt. Tur att det löste sig. Snyggt blev det!

    Och otroligt smart idé med kartan och färgmarkeringarna! Tack för fina födelsedagshälsningen. :)

    SvaraRadera