torsdag 31 maj 2012

Leta bollar


Borstnejlikorna vi sådde förra året börjar sprida sin glädje i rabatterna med sina underbara färger. Vi har haft en paus i blommandet mellan pingstliljor och tulpaner tills nävor, aklejor och borstnejlikorna börjat blomma, så det är välkommet! 

 

Jag påtar vidare på mina armband och D verkar ha samma garnintresse som jag. I går kväll ville hon inte alls sova utan hellre pyssla. :)

 

Nova ligger allra helst utomhus och väntar på att någon ska komma och kasta en boll. När D sovit färdigt sin förmiddagslur ska vi gå ut och leta efter maskrosbollar att fotografera. Två av bloggarna jag läser (den här och den här) hade jättefina bilder på dem, men jag blev sugen på att knäppa med mig några egna.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder på två fina flickor <3
    Ja, blommorna var också fina så klart ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är för rar vännen!♥ Jag hoppas att ni hittade många fina maskrosbollar att både fotografera och blåsa. De där maskrosbollarna gör på något vis livet lite vackrare. :)

    Kram du fina

    SvaraRadera