torsdag 1 april 2010

29:e året


Idag börjar jag på ett nytt år, jag har fått härliga kort, presenter och grattishälsningar, solen skiner, jag har hissat flaggat och gjort hallonpannacotta till kvällen (alltid lika spännande att se om den stelnar). Jag har skrivit ner mina önskningar inför det här året och inleder härmed också påsken så här på skärtorsdagen.

Nova promenerar så nära marken och blir så lätt blöt om magen. Därför vill hon gärna värma sig i knät.



En riktigt GLAD PÅSK önskar jag er!

10 kommentarer:

  1. Ett stort grattis på din dag! Min bästa vän fyller också år idag och hennes önskan om present var att bebisen skulle kolla ut idag men de verkar inte som den vill det ;) Va härligt att börja fira långhelgen med fina presenter och gratulationer! Hoppas du får en underbar dag(helg) Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak till. Om du tänkt virka mattor. I en allers jag fick nyss så var det med på stickade mattor. Det kanske vore något om du inte får tag på en stor virknål? De hade stickor 10 på dem tror jag. Kan skicka mönstret till dig om du vill ha det :) Men om du tänkt att göra en rund matta blir det kanske lite svårare.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!
    Och en glad påsk!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis på din stora dag! Hoppas du har en fin dag :) Och glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Hoppas din dag blir allt som du önskat och kommande år likaså. Kram Ellinor

    SvaraRadera
  6. Grattis, hoppas du haft en alldeles, alldeles underbar födelsedag!! Jag är inspirerad över att du skriver ner vad du vill/ska göra under året.. det kanske jag tar efter.

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Ett stort grattis! Hurra för ett nytt fint år!

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott och Glad Påsk :-)

    SvaraRadera
  9. Detta blir också lite i efterskott men hurra, hurra, hurra och glad påsk! Det där med att skriva ner önskningar för kommande året verkar vara en himla trevlig idé. Jag kanske borde göra nått liknande. :)

    SvaraRadera
  10. Glad PÅsk och ett jättegrattis i efterskott...jag har förstått att du hade en finfin födelsedag och jag hoppas att din påsk är underbar!
    kramelikramar

    SvaraRadera