söndag 22 november 2009

Igår kväll ringde min kollega, som också är sekreterare i stadens konstförening och sa att jag hade vunnit i deras årliga medlemslotteri. Jippi! Jag är lottad som nummer 13, vilket innebär att jag kommer att ha många fina konstverk att välja bland. Det är helt otroligt vilken tur jag har, för jag vann nämligen förra året också. Då hade jag något av numren över 40, så när det blev min tur att välja fanns det fyra äpplen i keramik kvar. Inte alls dåligt, men i år ser förutsättningarna liksom ännu bättre ut... :)

Jag ser med spänning fram emot att få åka till konsthallen och spana in de inköpta konstverken under året, och med glädje kommer jag att välja ut de 13 som jag gillar allra bäst. Ett av dem kommer att bli vårt på lördag!

8 kommentarer:

  1. Grattis, hoppas du hittar något fint

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! :)Ska bli kul att se vad du väljer för något.

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Grattis :) Vilken tur du har! Hoppas det finns något fint att välja ut.

    SvaraRadera
  4. vad härligt! grattis till det!
    vilken kul utlottning, en sån skulle jag också vilja vara med i! :-)

    hihi, ja italieninlägget är rätt långt.. hehe! och det jag länkade är ändå bara första halvan.. ;-) är du nyfiken på andra delen finns den i augusti-kategorin!

    SvaraRadera