söndag 21 februari 2010

Vad hände med mitt blomprojekt?

En del av blommorna virkade för min systers mössor. Här ser ni en. För att variera sin mössa behöver man bara fästa med en säkerhetsnål, så kan man välja blomma efter humör - praktiskt!

Överhuvudtaget är jag väldigt inne på huvudbonader och hårdekorationer när jag pysslar för tillfället. Det finns så mycket fint att göra, åh om tiden kunde vara lite extra generös... ;) Jag har så många idéer och har hittat så mycket inspiration!!! Dessutom har jag lyckats engagera en vän i ett av projekten, det känns extra roligt!

2 kommentarer:

  1. Jösses vad kreativ du är.Visst skulle det vara bra med lite extra tid. Men det kommer aldrig att vara nog. Jag har det senaste áret varit ledig och ändá fattas det tid.
    Fast det kan vara sá att ju mer man har att göra ju mer fár man gjort och viceversa, ju mer tid man har desto mer tid tror man att har.
    ha det skönt i vinterkylan.

    SvaraRadera